Spider Tanks: Cores of Chaos
Spider Tanks: Cores of Chaos is a Multiplayer PvP Brawler in which Players customize their Tank from a wide variety of Parts in the garage, then battle it out in high octane 3v3 mayhem. Assemble your tanks, defeat your opponents, climb the ranks and get components!
Welcome to Spider Tanks, a Multiplayer PvP Brawler in which Players customize their Tank from a wide variety of Parts in the garage, then battle it out in high octane 3v3 mayhem!
Spider Tanks: Cores of Chaos is developed and published by GAMEDIA B.V. "Spider Tanks" and its logo are trademarks of GAMEDIA B.V. All rights reserved.