SpongeBob Kanciastoporty: The Cosmic Shake
Spełniające życzenia Syrenie Łzy w rękach SpongeBoba i Patryka… Co mogłoby pójść nie tak?
To jednak nic, z czym nasza ulubiona gąbka by sobie nie poradziła, dysponując odpowiednim kosmicznym kostiumem! Każdy tańczy w rytm Cosmic Shake!
– Zupełnie nowa ścieżka dźwiękowa od kompozytorów pracujących przy Battle for Bikini Bottom + dziesiątki piosenek z serialu!