Star Renegades
Star Renegades; Enter the Dragoon, The Imperium Strikes Back ve Total Lunarcy içerik güncellemelerini içerir. Oyuna gelecek içerik güncellemeleri eklenmeye devam edecek.
J5T-1N adlı bir hizmet robotu, Imperium adı verilen ezici bir gücün korkunç bir şekilde yaklaştığını bildirmek için senin boyutuna geldi.
Kesintileri ve karşı saldırıları öne çıkaran tepkisel, taktiksel sıra tabanlı savaş sistemiyle yöntemsel olarak üretilen ve ortaya çıkan görev temelli hikâyede hayatta kalmak için savaş. Gelişen ve terfi eden düşman subayların bulunduğu akıllı bir Düşman (Adversary) sistemi sana engel olmaya çalışacak.