Star Vortex
Star Vortex to gra Action-RPG inspirowana klasykami pokroju Diablo 2. Zaprojektuj statek, przedzieraj się przez wrogie sektory obcych, zdobywaj rzadkie bronie, ulepszaj sprzęt i testuj różne konfiguracje, aż staniesz się nie do powstrzymania.
Star Vortex to kosmiczna strzelanka ARPG z widokiem z góry, która nawiązuje do klasycznych tytułów, takich jak Diablo 2. Ludzkość prowadzi wojny na wszystkich frontach, gdy nagle pojawia się nowe zagrożenie i zaczyna atakować ludzkie siły. Ziemia musi zostać ostrzeżona o tym niebezpieczeństwie, a Twoim zadaniem jest eskortowanie statku-matki z powrotem do domu, aby dostarczyć niepokojące wieści.
Wykorzystaj swoje wyposażenie, ulepszenia i umiejętności, aby zniszczyć wrogów podczas swojej podróży. Podczas eksploracji każdego sektora napotkasz różnorodne wyzwania: potyczki z małymi grupami wrogów, ratowanie i eskortowanie zaginionych pilotów, przechwytywanie wrogich konwojów, udział w strefach wojennych, a także starcia z potężnymi elitami i gigantycznymi bossami.