STAR WARS: Galactic Racer-1befz
Note: Pre-Purchase Bonus content may be made available for purchase at a later date.
The Empire’s grip on the galaxy has finally broken, and with its fall comes a new obsession: speed. As the New Republic struggles to rebuild - gambling, entertainment, and glory fuel a booming underground.
Out of this chaos, The Galactic League is born: an unsanctioned racing circuit where syndicates sponsor pilots, fortunes are won and lost in seconds, and only the bold survive.
Join The Galactic League - an unsanctioned racing circuit born in the lawless Outer Rim. Become Shade, a lone racer chasing revenge and glory.
Pilot different classes of repulsorcraft each with distinct physics and playstyles. Build a ride that showcases your style and gives you a competitive edge.
Prove yourself through intense rivalries and escalating challenges. Every choice shapes your prospects as you build your status in The Galactic League.