STAR WARS: Galactic Racer-13u2j
Note: Pre-Purchase Bonus content may be made available for purchase at a later date.
The Empire’s grip on the galaxy has finally broken, and with its fall comes a new obsession: speed. As the New Republic struggles to rebuild, gambling, entertainment, and glory fuel a booming underground.
Out of this chaos, the Galactic League is born: an unsanctioned racing circuit where syndicates sponsor pilots, fortunes are won and lost in seconds, and only the bold survive.
Slam, shunt, and takedown rivals across varied circuits as you pilot landspeeders, speeder bikes, skim speeders, and podracers. The greater the risk, the greater the reward.
Join The Galactic League - an unsanctioned racing circuit born in the lawless Outer Rim. Become Shade, a lone racer chasing revenge and glory.
Pilot different classes of repulsorcraft each with distinct physics and playstyles. Build a ride that showcases your style and gives you a competitive edge.
Ride solo through a story-driven campaign of shifting alliances or brave strategic PvP grudge matches where reputation rides with you.
Prove yourself through intense rivalries and escalating challenges. Every choice shapes your prospects as you build your status in The Galactic League.