Bemærk: Bonusindhold fra forudbestillinger kan muligvis blive udbudt til salg på et senere tidspunkt.
Imperiets greb om galaksen er endelig brudt, og i kølvandet følger en ny besættelse: fart. Mens Den Nye Republik kæmper for at genetablere sig, giver hasardspil, underholdning og berømmelse næring til en blomstrende undergrund.
Ud af dette kaos opstår Den Galaktiske Liga: en uofficiel racerliga, hvor syndikater sponsorerer piloter, hvor formuer vindes og tabes på få sekunder, og hvor kun de modige overlever.
Deltag i Den Galaktiske Liga – en uofficiel racerliga, der er opstået i det lovløse Outer Rim. Spil som Shade, en ensom racerpilot, der er på jagt efter hævn og ære.