STAR WARS: Galactic Racer-1befz
Uwaga: Zawartość bonusowa przedsprzedaży może zostać udostępniona do zakupu w późniejszym terminie.
Imperium straciło kontrolę nad Galaktyką, a wraz z jego upadkiem pojawiła się nowa obsesja: prędkość. Nowa Republika z trudem się odbudowuje, zaś hazard, rozrywka i sława sprzyjają dynamicznemu rozwojowi podziemia.
Z tego chaosu rodzi się Liga Galaktyczna – nieoficjalny cykl wyścigów, w ramach którego Syndykaty sponsorują pilotów. W ciągu kilku sekund można zdobyć lub stracić fortunę, a szansę na przetrwanie mają tylko najodważniejsi.
Rozbijaj, spychaj i unieruchamiaj rywali na zróżnicowanych torach, pilotując śmigacze, skutery repulsorowe, ślizgacze i ścigacze. Im większe ryzyko, tym większa nagroda.
Dołącz do Ligi Galaktycznej – nieoficjalnego cyklu wyścigów toczącego się na ogarniętych bezprawiem Zewnętrznych Rubieżach. Wciel się w Shade'a, samotnego zawodnika pragnącego zemsty i chwały.