STAR WARS: Galactic Racer-13u2j
Uwaga: Zawartość bonusowa przedsprzedaży może zostać udostępniona do zakupu w późniejszym terminie.
Trzy wydarzenia zręcznościowe dla nieustraszonych pilotów. Liga Galaktyczna rzuci Ci wyzwanie w trzech ekskluzywnych wyzwaniach zręcznościowych zaprojektowanych specjalnie dla Twojego pojazdu repulsorowego Kor Sarun.
Imperium straciło kontrolę nad Galaktyką, a wraz z jego upadkiem pojawiła się nowa obsesja: prędkość. Nowa Republika z trudem się odbudowuje, zaś hazard, rozrywka i sława sprzyjają dynamicznemu rozwojowi podziemia.
Rozbijaj, spychaj i unieruchamiaj rywali na zróżnicowanych torach, pilotując śmigacze, skutery repulsorowe, ślizgacze i ścigacze. Im większe ryzyko, tym większa nagroda.
Dołącz do Ligi Galaktycznej – nieoficjalnego cyklu wyścigów toczącego się na ogarniętych bezprawiem Zewnętrznych Rubieżach. Wciel się w Shade'a, samotnego zawodnika pragnącego zemsty i chwały.