Sunward
A deep, relaxed space-industry sim. Mine asteroids, refine raw ore into valuable goods, and trade on a living market while you build a modular station, grow a colony, and expand across the solar system and beyond into a freighter-linked empire.
Sunward is a deep, cozy space-industry sim. Mine asteroids, refine raw ore into valuable goods, trade on a living market, and grow a single station core into a sprawling, freighter-linked empire that spans the solar system and beyond! Build at your own pace and reach for the stars.