Super Kids Racing - Mini Edition
Süper Çocuk Yarışı: Mini Sürüm, aralarından seçim yapabileceğiniz birçok farklı araç türüyle 5 farklı sezonu içeren çok çeşitli zorluklar sunuyor. Oyuncular bu zorlukları arkadaşlarıyla birlikte bölünmüş ekran çok oyunculu modda tamamlamayı çok sevecekler.
2. Her sezonda 10 Seviye. Toplamda her seviyede en az 3 tur içeren 50 Seviye vardır.