Super Meat Boy 3D Demo
Super Meat Boy 3D, bandajlardan oluşan kız arkadaşını, bir kavanoz içindeki smokinli kötü fetüsten kurtarmaya çalışan hareketli bir et küpünü oynadığın, zorlu mu zorlu bir platform oyunu. HEM DE 3D! Etli kahramanımız başı dertte olan kız arkadaşını kurtarmak için duvarlardan, testere dolu zeminlerden, çöken mağaralardan ve eski çöp havuzlarından atlayarak kendi huzurunu feda edecek. HEM DE 3D! Super Meat Boy 3D, hepimizin bilip sevdiği klasik retro oyunların eski tarz zorluğunu alıyor ve oynanışı sade, refleks odaklı modern bir platform oyununa çeviriyor. Zorluk derecesi zordan ruh parçalayana kadar çıkan oyunda Meat Boy; yemyeşil (ama aynı zamanda yanan) ormanlara, insanlığın atıklarıyla dolu uçsuz bucaksız çöplüklere ve kendisini kaçınılmaz olarak arka arkaya öldürecek tuzakları üreten yüksek teknolojili demirhanelere göğüs gerecek. HEM DE 3D! Ayrıca bir sürü seviye yeterli değilse destansı bölüm sonu canavarı dövüşlerimiz ve tonlarca kilidi açılabilir sırrımız da var. HEM DE 3D!