Super Squad
Super Squad combines the frenetic, bullet hell chaos of a Shoot ’Em Up with the strategic second-to-second decision making you expect from your favourite MOBA to create a game that demands nimble fingers and a shard mind.
Take command of Troopers with unique abilities and use them together to destroy the enemy Squad. Support your squad with our beefy boy Skull Crusher, heal up and buff your team as they fight as the adorable Florp, or go all out damage and max out your kills with the indominable Sarge; however you want to play, there’s a role for you!
Jump into our chaotic multiverse and brawl your way across reality: from the peaceful quiet of the Urban Battleground, to the Asteroid Colony that’s out of this world. Whether you want to play as a pirate in the deep reaches of space, a soldier in the belly of a pirate ship, or a dwarf in a quaint English town, we’ve got you covered! We’re bringing more modes, more maps, and more troopers into this crazy mix all of the time.
We’re committed to ensuring Super Squad is fun for everyone, regardless of their decision to spend money on the game. That means a whole host of content to unlock and earn, more gamemodes, maps, and Troopers regularly released, and our ongoing support for competitive play.