Super Squad
We’re launching with Early Access in order to continue the development of Super Squad whilst connecting with the community.
Throughout Early Access we plan to implement new content such as additional Troopers, maps, and game modes; these will be added periodically in Early Access leading up to full release. We will also polish and balance various parts of the game, fix bugs, and gather community feedback on gameplay.
For those interested in supporting the development of Super Squad, the Super Pack DLC will unlock all current Troopers as well as future Troopers as they are released.
No, the base game is and always will be free to play, and the Super Pack will never change in price.
We will be posting regular updates that can be found on Discord, Reddit, Social Media, and our Website. The Community can also reach out to us on those platforms to give opinions, feedback, or say anything they wish to about the game. Commonly brought-up feedback by players will be discussed by us and implemented into the game if agreed upon and viable.