Super Squad
Zdecydowaliśmy się udostępnić grę w ramach wczesnego dostępu, aby kontynuować rozwój Super Squad, jednocześnie budując relacje ze społecznością.
Przez całą fazę wczesnego dostępu planujemy wprowadzać nowe treści, takie jak dodatkowi żołnierze (Trooper), mapy oraz tryby gry. Nowe elementy będą dodawane stopniowo, aż do dnia wydania pełnej wersji gry. Będziemy również szlifować i dopracowywać różne części gry, naprawiać błędy oraz gromadzić opinie społeczności na temat rozgrywki.
W darmowej wersji gracze otrzymają podstawową wersję gry wraz z naszym pierwszym trybem gry – Missile Strike – dostępnym na 2 mapach, a także 6 grywalnych żołnierzy na rotacji z całej listy. Można również zakupić pakiet Super Pack, który odblokowuje wszystkich żołnierzy.
Nie, podstawowa wersja gry jest i zawsze będzie darmowa, a cena pakietu Super Pack nigdy nie ulegnie zmianie.
Zamierzamy regularnie publikować aktualizacje, z którymi będzie można zapoznać się na Discordzie, Reddicie, w mediach społecznościowych oraz na naszej stronie. Zachęcamy społeczność do kontaktu z nami również za pośrednictwem tych platform, aby podzielić się swoimi opiniami i sugestiami lub po prostu powiedzieć nam cokolwiek na temat gry uzna za istotne. Najczęściej poruszane przez graczy kwestie zostaną przedyskutowane przez zespół i wdrożone w grze, o ile uzyskają aprobatę i okażą się wykonalne.