Super Squad
Super Squad łączy w sobie gorączkowy chaos strzelanek typu bullet hell z koniecznością strategicznego podejmowania decyzji oczekiwaną od gier MOBA, co w efekcie daje grę, która wymaga zarówno zwinnych palców jak i bystrego umysłu.
Przejmij dowództwo nad żołnierzami (Troopers) o wyjątkowych zdolnościach i użyj ich, aby zniszczyć wrogą ekipę. Wspieraj swoją ekipę jako napakowany Skull Crusher, lecz i wzmacniaj jej członków podczas walki jako uroczy Florp lub daj z siebie wszystko, zadając obrażenia i zabijając jak największą liczbę wrogów jako nieustraszony Sarge. Bez względu na to, jaki styl rozgrywki preferujesz, z pewnością znajdziesz dla siebie wymarzoną rolę!
Wskocz do naszego chaotycznego multiwersum i walcz w świecie gry: od cichych i spokojnych przestrzeni Urban Battleground po nieziemską Asteroid Colony. Możesz być piratem gdzieś daleko w przestrzeni kosmicznej, żołnierzem w czeluściach pirackiego statku lub karłem w dziwacznej angielskiej mieścinie – mamy wszystko, czego potrzebujesz! Ciągle dodajemy do naszej mieszanki wybuchowej coś nowego – więcej trybów, więcej map i więcej postaci.
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić świetną zabawę wszystkim fanom gry Super Squad, bez względu na to, czy zdecydują się wydać na nią pieniądze. Oznacza to mnóstwo treści do odblokowania i zdobycia, więcej trybów rozgrywki, mapy oraz Troopers, które pojawiają się regularnie. I stałe wsparcie rywalizacji w grze.