Surviving Mars: Relaunched
Velkommen hjem! Det prisbelønnede sci-fi-bybyggerspil er tilbage i en helt ny udgave, der er udvidet og flottere end nogensinde før. Du skal kolonisere Mars og overleve processen med alt fra udforskning og opbygning af infrastruktur til at tage mod kolonister og opnå langsigtet stabilitet.
Alt, hvad du skal bruge for at opbygge en bosættelse på Mars, er en fast forsyning af ressourcer, ilt, årtiers træning, erfaring med sandstorme og masser af nysgerrighed efter at gennemskue, hvad formålet er med de underlige sorte kuber, der pludselig er dukket op. Når du får sat lidt skik på stedet, skal det nok blive helt fantastisk!
Surviving Mars: Relaunched samler det oprindelige koloniadministrationsspil fra Haemimont Games, hele kataloget af udvidelser, som er blevet forbedret og omdesignet i alt fra større udvidelser til kosmetiske effekter og radiostationer, samt den helt nye Martian Assembly-opdatering. Opgraderet grafik og en opdateret brugerflade vil give veteraner den definitive Surviving Mars-oplevelse og vil samtidig også udgøre et helt perfekt startpunkt for nye kommandører.
Det nye Martian Assembly byder på en ny udfordring i slutspillet, som ikke var med i originalen. Du skal opbygge dit marssamfund med love og afbalancere dine kolonisters behov og krav, sikre freden og udvikle en langsigtet plan for Mars - som inkluderer uafhængighed fra Jorden!
Der er helt særlige udfordringer forbundet med at bygge en koloni på en planet, der ikke egner sig til menneskeliv. Du skal bygge iltsystemer, energinetværk, kupler og forsyningskæder, og du skal kunne holde det hele kørende, for strømudfald på en planet uden ilt fører kan være fatale. Og du er ikke alene. Med den inkluderede Space Race-udvidelse vil rivaliserede kolonier og sponsorer skabe større pres, når I kæmper om den røde planets ressourcer og fremtid.
Du skal afbalancere vigtige ressourcer som ilt, vand, energi og mad for at holde din koloni i live. Droner bygger og vedligeholder din infrastruktur, mens den nye Martian Express tilføjer toge, der flytter folk og forsyninger rundt. Kolonisterne har deres egne behov og adfærdsmønstre, og du skal lede dem effektivt for at sikre deres overlevelse.
Du kan videreudvikle din koloni gennem et dybt forskningssystem, der låser op for nye bygninger, produktionsmetoder og vigtige opgraderinger. Du kan opnå store gennembrud, finde nye ressourcer og opdage skjulte hemmeligheder, mens du rækker Below & Beyond planetens overflade. De tilfældige baner, forskellige sponsorer og uforudsigelige Mysteries gør, at hver gennemspilning byder på nye udfordringer, og alle dine beslutninger vil forme din historie om overlevelse og vækst på Mars.
Terraforming er ikke længere blot en fjern drøm, det er din næste udfordring. Med den inkluderede Green Planet-udvidelse kan du gøre Mars til en mere beboelig planet. I takt med at dine omgivelser bliver omdannet, kan du introducere dyreliv med Project Laika og lade dem leve sammen med dine kolonister. Mars’ fremtid handler ikke kun om overlevelse. Det handler også om at opbygge en selvforsynende og levende planet.