Survivor Cells
Odkryj piękno i kruchość życia w Survivor Cells unikalnej grze o przetrwaniu przeciwko wirusom i bakteriom, która strategicznie łączy elementy roguelite, bullet hell i tower defense w wyzwaniowym doświadczeniu. Twój los zależy od twojej zręczności i wyborów. Jak daleko zajdziesz?
W Survivor Cells prędkość to dopiero początek, aby chronić swoją komórkę przed bezlitosnymi atakami. Będziesz także musiał podejmować strategiczne decyzje, kontrolując swojego nanobota i ulepszając swoje leki w miarę postępów. Jest to gra casualowa i wymagająca z elementami roguelike, bullet hell i tower defense, gdzie przetrwanie jest kluczem do zwycięstwa!
Jeśli chcesz śledzić rozwój gry i brać udział w przyszłych testach, śledź stronę studia na Steamie i dołącz do naszego Discorda.