Tails of Iron
Tails of Iron to niezwykła przygoda z gatunku RPG, którą cechuje wymagający system walki. Jako Redgi, następca tronu szczurzego królestwa, wyrusz na niebezpieczną misję, by odzyskać koronę. Zbierz odważnych towarzyszy. Wygnaj bezlitosne klany żab – raz na zawsze!
Przygotuj się na epicką przygodę w królestwie szczurów – inspirowanym średniowieczem świecie fantasy. Przez opowieść będzie cię prowadził głęboki, szorstki głos Douga Cockle. Wykonuj zadania poboczne lub poluj dla frakcji, by zarobić trochę dodatkowego złota. Możesz też połączyć siły z bystrookim towarzyszem, by wyrównać trochę swoje szanse na polu bitwy.
Dostosuj styl walki Redgiego do swojego aktualnego zadania. Ciężka zbroja może i zapewnia lepszą ochronę, ale czy na pewno możesz sobie pozwolić na wolniejsze uniki? I oczywiście pozostaje jeszcze kwestia broni – toporem można nieźle przyłożyć, ale włócznią atakuje się szybciej. A może skusisz się na uniwersalny, zaufany miecz?
Twierdza Redgiego jest również domem dla jego braci: Rem-Rema, Bam-Bama i Duga. Rem potrafi ugotować wzmacniającą zdrowie ucztę, wykorzystując składniki, które znajdziesz w czasie podróży. Bam z kolei wykuje dla ciebie bronie i pancerze, jeśli tylko przyniesiesz mu schematy – na pewno jakieś znajdziesz, jak dokładnie poszukasz. I jest jeszcze Dug, który będzie cię informować o nowych misjach dostępnych w królestwie.