Tails of Iron
Tails of Iron'ın meşhur Yaprak Dökümü Festivali döneminde geçen ve heyecan verici bir macera sunan, Bright Fir Forest isimli yeni genişleme paketi artık oynanabilir. İntikam peşinde koşturan, her tarafı siğillerle kaplı yeni bir düşman barındıran bu oyun sonu genişleme paketi aynı zamanda yeni yan görevleri, yeni Köstebek Arenası yarışmacılarını, yeni silah ve zırh parçalarını, Kızıl Kale için yeni kozmetik geliştirmeleri, yeni müzik parçalarını ve başarımları da beraberinde getiriyor. Tails of Iron'ın; Redgi'nin gelenekselleşmiş bir savaş turnuvasına davet edildiği Bloody Whiskers isimli ilk genişleme paketini de bünyesinde barındırdığını unutmamak gerek.
Ödüllü Doug Cockle'ın derin anlatımıyla sunulan bir hikâye eşliğinde fantastik bir Orta Çağ medeniyeti olan Fare Krallığı'nda epik bir maceraya atıl. Yan görevleri ve avları tamamlayarak zenginliğine zenginlik kat ya da attığını vuran bir yoldaşla güçlerini birleştir. Orası sana kalmış.
Redgi'nin savaş tarzını içinde bulunduğun koşullara göre uyarla. Evet, ağır zırh daha iyi bir koruma sunuyor olabilir ancak kaçınma ve yuvarlanma hareketlerini yavaşlatmayı göze alabilecek misin? Tabii bir de silah meselesi var. Sağlam darbeler için balta, seri ve görece daha uzun menzilli saldırılar için mızrak ya da her ortamda gideri olan güvenilir bir pala... Sana hangisi lazım?
Redgi, kardeşleri Rem-Rem, Bam-Bam ve Dug'la birlikte yaşamaktadır. Rem, dünyada gezerken bulduğun bileşenlerle sağlığı artırabilen lezzetli yiyecekler hazırlayabilirken Bam ise belirli yerlerden bulabileceğin özel şablonları kullanarak yeni silahlar ve zırhlar üretebilir. Doug'a gelirsek... Doug da seni krallığındaki yeni görevler hakkındaki bilgilendirecektir.