Tails of Iron 2: Whiskers of Winter
Tam not alan aksiyon RYO'nun devamı Tails of Iron 2'de geniş, karla kaplı krallığa adım at. Warden of the Wastes varisi Arlo olarak kana susamış kadim bir kötülüğü yenmek için destansı bir görevde dev canavarların ve başıboş haydutların yuvası kuzey topraklarında maceraya atıl.
RYO efsanesi Doug Cockle'ın sesiyle anlatılan, topyekûn savaşın eşiğindeki buz kesmiş topraklar olan Ratdom'un kuzey diyarlarında destansı bir maceraya atılmaya hazırlan.
Savaş Warden of the Wastes topraklarını savunmak ile bitmiyor. Zorlukla kazandığın altınlarla Smithy'den daha güçlü eşyalar, mutfakta daha lezzetli yemekler, Shoppe'den geniş yelpazede güçlü tuzaklar ve daha fazlası için yerleşim yerini oluştur ve geliştir!
Yepyeni büyü sisteminde Elektrik, Zehir, Ateş ve Buz güçlerinin yer aldığı, tahrip gücü yüksek "Elementa" büyülerinin kilidini aç. Tanrıların sana bahşettiği bu arena yıkan güçler sayesinde savaşların seyri çabucak değişebilir.