Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi
Daha hızlı tempolu ve yüksek yoğunluklu bir mücadele mi arıyorsun? Öngörülemeyen denemeler, Lanet ve Kudret sistemi, yeni biyomlar, korkutucu Tayf düşmanlar ve arkadaşlarınla yaşayacağın daha da kaotik eğlenceyle dolu yepyeni Arcade Moduna dal!
Su ile ateş, utrom ile balçık, ışık, karanlık, robotik ve en önemlisi de Ninja güçlerinde ustalaşarak Kaplumbağaların için eşsiz ve harika dizilimler oluştur. Her denemede karşına yeni mücadeleler ve fırsatlar çıkar. En sevdiğin dizilimleri keşfet, mükemmelleştir ve dostlarınla birlik olup düşmanlarını yok et.
PC için ek ayarlar, denge ve ayar iyileştirmeleri içeren Splinter'ın Kaderi'nde DÖVÜŞ, UYUM SAĞLA, TEKRARLA portal döngüsüne gir. Şehre yeniden barış getirmeye hazır ol!