Unleash the Turtles in a roguelike quest to rescue Splinter from the Foot Clan! Master ninja skills, unite in bodacious co-op gameplay, and conquer iconic NYC locales.
Casey Jones joins the fight in this fast-paced, action-packed DLC! Battle through the Junkyard, face new enemies and bosses, and collect new powerful artifacts.
Play as the loveable, locked and loaded Metalhead! As Splintered Fate's first fully ranged character, he comes with a unique gameplay style to complement the Turtles. Fire his blasters, transform into a spinning missile frenzy, and lob landmines to stop enemies in their tracks. Metalhead has an affinity with our new (free!) Robotics Powers.