Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate Digital Deluxe
Grab your friends, pick your favorite Turtle and jump into a roguelike adventure to save Master Splinter from the foot clan!
In TMNT Splintered Fate, brace yourself for fast-paced, roguelike action where no two runs are the same. With randomized power-ups, room layouts, and boss modifiers, the excitement never ends. Take control of all four Turtles, each wielding unique powers, and team up with friends for bodacious co-op gameplay. Explore iconic NYC locations, upgrade your Turtle powers, and prepare to face off against formidable enemies.