Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi Kahramanlar Paketi
Kaplumbağalar ve arkadaşlarıyla birlikte roguelike maceraya atıl ve Splinter'ı Ayak Klanı'ndan kurtar!