Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi - Platin Sürüm
Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi ve 5 DLC paketi! 4 oynanabilir kahraman DLC'si, Hurdalık seviyesi ve Samuray Zırh Paketi ile New York'un altını üstüne getir!
Bu hızlı tempolu ve aksiyon dolu DLC'de Casey Jones savaşa katılıyor! Hurdalık'ta savaş, yeni düşmanlarla ve boss'larla yüzleş ve yeni güçlü yadigârlar topla.
Sevimli ve her zaman hazır Metalkafa olarak oyna! Splinter'ın Kaderi'nin tamamen uzun menzilli ilk karakteri olan Metalkafa, Kaplumbağaları tamamlayan benzersiz bir oynanış tarzı sunuyor. Silahlarını ateşle, dönen bir füze çılgınlığına dönüş ve düşmanları durdurmak için mayınları fırlat. Metalkafa, yeni (ve ücretsiz!) Robot Güçlerine pek yatkın.