TerraTech Legion
Przez galaktykę przetacza się armia botów sztucznej inteligencji, pochłaniając wszystko na swojej drodze. Jako ekspert od technologii o nerwach ze stali musisz znaleźć niezbędne środki zaradcze. Zbuduj coś odpowiednio szybkiego, groźnego i ciężkiego, aby odeprzeć, zmiażdżyć i roztrzaskać wrogów na kawałki.
TerraTech Legion to strzelanka od Payload Studios, odpowiedzialnego za produkcję pierwszej odsłony TerraTech. Będąca znakiem firmowym serii modularna budowa pojazdów łączy się z rozgrywką typu roguelite, w której nie zabraknie wrogów, bossów i kiepskich pomysłów wartych wypróbowania.
Mając do dyspozycji ponad 200 elementów uzbrojenia, napędu i narzędzi, masz okazję wypróbować niezliczoną liczbę szalonych koncepcji, z których część może nawet się sprawdzić. Koła, dopalacze, piły tarczowe i lasery orbitalne tylko czekają, aby połączyć je w pomysłowy sposób. Każda z czterech korporacji TerraTech korzysta z własnego zestawu części i zdolności, a punkt wyjściowy stanowi podstawę konstrukcji i ma znaczenie dla wyboru sposobu walki.
Tylko od ciebie zależy, jak wszystko będzie razem działać. Zastosuj mnóstwo uzbrojenia i zostań niezwyciężoną platformą bojową. Użyj ciężkiego pancerza na przodzie i bądź jak taran. Albo zamontuj dopalacze i postaw na szybkość, lekki pancerz i nieuchwytność. Pamiętaj, że umiejscowienie elementów wpływa na masę, balans i zachowanie się pojazdu podczas sterowania.
Jean Pierre potrafi mocno uderzyć, robi to na okrągło i jest nie do powstrzymania. Mikela uwielbia ryzyko, ogłusza wrogów i stawia na szczęście, mając nadzieję na zdobycie najrzadszych części. Sam umie przebić się przez przeciwników i zadaje skuteczne trafienia krytyczne. Cepheid przemierza pole walki, pozostawiając za sobą ślad plazmy. Każda z postaci ma swój własny model początkowy i metodę działania – znajdź układ, który najbardziej przypadnie ci do gustu.
Jak długo dasz radę wytrzymać? Przetrwaj niekończący się atak botów i bossów Legionu bez punktów kontrolnych, kampanii i wyjść awaryjnych. Jesteś tylko ty, twoja maszyna i punktacja.