TerraTech Legion
Bir YZ bot sürüsü galaksiyi kasıp kavuruyor ve yoluna çıkan her şeyi asimile ediyor. Çelik gibi sinirlere sahip aykırı bir Tech pilotu olarak bu katliamı durdurmak sana düşüyor. Onları geri püskürtmeye yetecek kadar hızlı, acımasız ya da ağır bir şey inşa et ve hepsini hurdaya çevir.
TerraTech Legion, orijinal TerraTech'in arkasındaki ekip olan Payload Studios'un elinden çıkan bir mermi cenneti oyunu. Serinin meşhur blok tabanlı araç yapımını alıp onu sürülerin, bossların ve denemeye değer kötü fikirlerin bol olduğu bir roguelite oyununa taşıyor.
200'den fazla silah, itiş takımı ve yardımcı bloklar sayesinde işe yarayabilecek çılgın fikirlerin bir sonu gelmeyecek. Tekerlekler, iticiler, testere bıçakları, yörünge lazerleri... Tüm bunları istediğin gibi bir araya getirebilirsin. Dört TerraTech Şirketinden her biri kendi blok ve yetenek setine sahip, bu yüzden başlamak için seçtiğin konum ne inşa edeceğini ve nasıl savaşacağını belirliyor.
Jean Pierre sıkı vuruşlar yapar ve durmak nedir bilmez. Çarpışmalar için hazırlanmıştır ve onu yavaşlatmak imkânsızdır. Mikela düşmanları sersemletir ve en nadir bloklar eline geçene kadar şansını zorlama riskini göze alır. Sam düşmanların içinden geçer ve kritik vuruşlarla hasarını ikiye katlar. Cepheid ardında bir plazma izi bırakarak savaş alanında süzülür. Her karakterin kendine özgü başlangıç donanımı ve bir oyun tarzı var. Sana uyan savaş tarzını bul.
Ne kadar direnebilirsin? Kontrol noktaları, seferler ve çıkış yolları olmayan Legion botlarının ve bosslarının sonsuz saldırısına atıl. Sadece sen, dizilimin ve yüksek skorun olacak.