The Curse 404
The Curse 404 er et psykologisk gyserpuslespil, der foregår i et mystisk hus fanget i en gentagende tidsløkke. Hver gang du vågner, nulstilles omgivelserne, men de spor, du opdager, forbliver.
The Curse 404 er et psykologisk gyser-puslespil, der foregår i et mystisk hus fanget i en gentagende tidsløkke. Hver gang du vågner, nulstilles miljøet, men de spor, du opdager, forbliver. Mens du udforsker mørke rum, løser stadig mere komplekse gåder og undgår en ubarmhjertig overnaturlig tilstedeværelse, afdækker du langsomt den skjulte sandhed bag en tragisk begivenhed, der fandt sted i huset.