The Curse 404
The Curse 404 to psychologiczny horror logiczny, którego akcja rozgrywa się wewnątrz tajemniczego domu uwięzionego w powtarzającej się pętli czasu. Za każdym razem, gdy się budzisz, otoczenie ulega resetowi, lecz odkryte przez ciebie wskazówki pozostają.
The Curse 404 to psychologiczny horror z elementami gry logicznej, którego akcja rozgrywa się wewnątrz tajemniczego domu uwięzionego w powtarzającej się pętli czasowej. Za każdym razem, gdy się budzisz, otoczenie ulega resetowi, lecz odkryte przez ciebie wskazówki pozostają. Eksplorując mroczne pomieszczenia, rozwiązując coraz bardziej skomplikowane zagadki i unikając nieustępliwej, nadprzyrodzonej obecności, powoli odkrywasz ukrytą prawdę o tragicznych wydarzeniach, które rozegrały się w tym domu.