Ultimate Edition
Acayip kahramanlarla dolu fantezi evreni The Dungeon Of Naheulbeuk'a adım at. Destansı ve zorlu taktiksel RYO'da beklenmedik ve sakar kahramanlardan oluşan bir takıma öncülük et. Mizah, sürprizler ve saçma karşılaşmalarla dolu bir macera yaşa.
Sakar, tecrübesiz ve enerjikler ama zindandaki hazineyi elde etmek için birbirlerine tahammül etmek zorundalar.