The Knight Witch
The Knight Witch to ręcznie rysowana gra przygodowa typu metroidvania z trybem walki shoot ’em up, która wynagradza wszelkie wysiłki.
Strzelanie czy karty zaklęć? A może jedno i drugie? Dostosuj rozgrywkę do swoich preferencji: ulepszaj umiejętności czarodziejki, aby grać w bardziej dynamiczny sposób w stylu shoot ’em up, albo wzmacniaj jej zdolności magiczne i odkrywaj rozmaite strategie budowania talii, mając do wyboru ponad 30 unikatowych kart zaklęć.
Grę The Knight Witch zaprojektowano z dbałością jako metroidvanię bez ograniczeń. Gracze dostają intuicyjny, możliwy do wyłączenia system autocelowania, „kody” zmieniające świat i precyzyjny system prowadzenia przez główny wątek – dostosujesz grę do swojego poziomu i nigdy się nie zgubisz.