The Knight Witch
The Knight Witch; teşekkür etmenin önemini hatırlatan, el yapımı bir shoot 'em up metroidvania macera oyunudur.
Ateş etmek mi, Büyü Kartları mı? Neden ikisi de olmasın? Daha hızlı bir shoot 'em up deneyimi için Şövalye yeteneklerini geliştirerek kendi eşsiz oyun tarzını özelleştir veya Cadı büyünü güçlendirip aralarından seçim yapabileceğin 30'dan fazla benzersiz büyü kartıyla tonlarca farklı deste oluşturma stratejisini keşfet.
Dungeonidas'ta yolculuk ederken kahramanca davranışların ve çabaların, tüm yurttaşlar tarafından görülüp tartışılır. Şövalye Cadılar, şükran ve güven ile güçlenir; bunu pek çok şekilde kazanabilirler ancak her yöntem samimi değildir. Popülerlik kazanmak uğruna her şeyi yapacak mısın yoksa dürüst kalmaya mı çalışacaksın? Seçim senin elinde.
The Knight Witch, engele yer olmayan bir Metroidvania olarak sevgiyle tasarlanmıştır. Sezgisel bir açıp kapamalı "otomatik nişan alma" sistemi, dünyayı değiştiren "hileler" ve odaklı bir ana hikaye yönlendirme sistemiyle asla kaybolmazsın ve oyunu seviyene göre uyarlayabilirsin.
The Knight Witch; sana RiME, Moonlighter ve Plants VS Zombies gibi oyunların arkasındaki deneyimli bir geliştirici ekibi tarafından getirildi.