Gra „The Last Caretaker” jest już teraz w pełni grywalna i ma solidne fundamenty. Wykorzystujemy wczesny dostęp, aby poszerzyć świat, rozbudować systemy i dopracować rozgrywkę bezpośrednio z pomocą graczy.
Planujemy, że gra pozostanie we wczesnym dostępie przez co najmniej 12 miesięcy. Harmonogram będzie uzależniony od postępów w pracach rozwojowych oraz informacji zwrotnych od graczy. Naszym priorytetem jest stworzenie dopracowanej i wciągającej rozgrywki, dlatego poświęcimy tyle czasu, ile będzie potrzebne, aby gra osiągnęła swój pełny potencjał.
Zamierzamy nadal wprowadzać znaczące elementy zawartości i udoskonalenia, włączając nowe lokacje, systemy, pojazdy, treści fabularne oraz bardziej rozbudowany świat. A co najważniejsze, wraz z ewolucją gry będziemy poprawiać jej wydajność, stabilność, balans i funkcje.
To nie jest wersja prototypowa. To grywalna i rozbudowana wersja gry, która będzie rozwijana podczas fazy wczesnego dostępu.
Opinie graczy w bezpośredni sposób kształtują grę. Z pomocą społeczności poprawiamy balans, systemy, funkcje oraz przyszłe priorytety. Jeżeli chcecie być częścią tego procesu, dołączcie do naszych dyskusji na Discordzie lub w serwisie Reddit.