The Lost Glitches
The Lost Glitches is a tactical card battler designed for instant action. Jump into short, clean PvP battles with 5 free starter decks.
The Lost Glitches is a tactical card battler built to respect your time. We stripped away the barriers so you can get straight to the fight.
Zero Setup Friction: Pick a playstyle—whether it's rushing down opponents or controlling the board—and enter matchmaking immediately.
The 5-Slot Battlefield: In these quick sessions, space is your most valuable resource. You can’t just flood the arena—you have to curate it.
Beyond the Glitches: Victory isn't just about your units. True mastery comes from the perfect timing of instant cards and the strategic use of persistent Skills—abilities that remain visible on the board, forcing your opponent to adapt to your build.
Skill Trees: As you play, you can unlock 20+ skills to slightly alter how your deck performs.
Mix Syndicates: There are no rigid class lock-ins. Smash together different factions to find synergies that the meta hasn't discovered yet.
Ranked When You're Ready: The competitive ladder is there when you want to test your skills, but private matches and casual play are always open for testing wild ideas.