What is “The Lost Glitches” game?
The Lost Glitches is a next-gen trading card game set against the vibrant backdrop of a cyberpunk universe called Deep Sky Network. Here, Glitches – individuals who've uploaded their consciousness into the virtual expanse of the Deep Sky – showcase their unique abilities in intense PvP battles! As a player, you're not just playing a deck of cards; you're leading these Glitches as a Commander, crafting strategic moves, and diving deep into a gameplay that seamlessly merges classic TCG elements with innovative RPG twists. It's all about strategy and wit, with a dash of competitive edge. Get ready to build your deck, outthink opponents, and claim your spot in the Deep Sky!
Absolutely! The Lost Glitches is free to dive into, letting players experience the Deep Sky universe without any initial cost. While the core gameplay is entirely free, there will be optional in-game purchases available for those who wish to enhance their experience or flaunt their style. But rest assured, every player can enjoy the thrill of the game and climb the ranks purely based on skill and strategy. No pay-to-win here – just pure, competitive fun!
For feedback and bug reporting, we've made it super easy for you! Right within the game, you'll spot a button in the lower right corner. Give it a click, and a form will pop up for you to type in your feedback or describe any bugs you've encountered. Every piece of feedback is invaluable to us, helping shape a seamless and fun experience for all players. If you're more of a chatter, hop onto our Discord (Opens in new tab) server. There, you can directly engage with our team either by creating a ticket or diving into the exclusive Limited Alpha channel. If you've secured a tester spot, you'll gain access to this private chat. We're all ears and eager to hear from you!