The Lost Glitches
The Lost Glitches: taktyczna gra karciana do szybkiej akcji. 5 darmowych talii do krótkich bitew PvP.
The Lost Glitches to taktyczna gra karciana stworzona z myślą o szanowaniu Twojego czasu. Usunęliśmy bariery, abyś mógł przejść prosto do walki.
Zerowe tarcie przy konfiguracji: Wybierz styl gry – czy to szybki atak na przeciwników, czy kontrolowanie planszy – i natychmiast wejdź do matchmakingu.
Poza Glitchami: Zwycięstwo nie zależy tylko od Twoich jednostek. Prawdziwe mistrzostwo bierze się z idealnego wyczucia czasu kart natychmiastowych i strategicznego wykorzystania trwałych Umiejętności – zdolności, które pozostają widoczne na planszy, zmuszając przeciwnika do dostosowania się do Twojej konstrukcji.
Drzewka umiejętności: Podczas gry możesz odblokować ponad 20 umiejętności, aby nieco zmienić działanie swojej talii.
Mieszaj Syndykaty: Nie ma sztywnych blokad klas. Zderzaj ze sobą różne frakcje, aby znaleźć synergie, których meta jeszcze nie odkryła.
Rankingowe, kiedy będziesz gotowy: Drabina rywalizacji jest dostępna, gdy chcesz sprawdzić swoje umiejętności, ale prywatne mecze i gra swobodna są zawsze otwarte na testowanie dzikich pomysłów.