The Outer Worlds
The Outer Worlds to wielokrotnie nagradzana, pierwszoosobowa, przeznaczona dla jednego gracza gra RPG w klimacie science fiction autorstwa Obsidian Entertainment i Private Division.
Budzisz się z hibernacji na statku kolonizacyjnym, który zaginął w drodze na skraj galaktyki. Minęły dziesiątki lat, a Ty znajdujesz się w samym środku wielkiego spisku mającego na celu zniszczenie kolonii Halcyon. W trakcie gry eksplorujesz najodleglejsze zakamarki kosmosu i spotykasz rozmaite walczące o władzę frakcje. To, jaką rolę zdecydujesz się tu odegrać, wskaże kierunek rozwoju wydarzeń. Staniesz się nieplanowaną zmienną w korporacyjnym równaniu mającym zdecydować o losach kolonii.