Er is een verscheidenheid aan Sims om te personaliseren, elk met unieke kenmerken, dynamische persoonlijkheden en inspirerende doelen. Gebruik krachtige aanpassingsfuncties om je verbeelding tot leven te brengen. Creëer jezelf, je favoriete beroemdheden, je fantasie of je vrienden! Verander de kleding van je Sims om je humeur weer te geven. Geef je Sims diepte en een levensdoel met grappige eigenschappen en grootse ambities.
Ontwerp de ideale woning voor je Sims met Bouwen. Bouw het huis van je dromen door zelf de indeling te plassen, meubels te kiezen en het terrein te veranderen. Je kunt zelfs een zwembad, kelder en een tuin toevoegen. Niet helemaal tevreden? Gooi de hele boel om en bouw moeiteloos opnieuw met frisse ideeën en ontwerpen.
Jouw Sims kunnen op bezoek gaan bij andere gemeenschappen om hun sociale kring uit te breiden, met vrienden te chillen of onvergetelijke feesten te geven.
Jouw keuzes geven vorm aan elk aspect van het leven van je Sims. Van hun geboorte tot aan volledige volwassenheid. Ontwikkel vaardigheden, stort je op nieuwe hobby's, vind de roeping van je Sims, geef ze een gezin en nog veel meer.
Gebruik de galerie om inspiratie op te doen in een community van spelers zoals jij; voeg content toe aan je game of deel je eigen creaties. Download, like en reageer op je favoriete Sims, huizen en volledig ontworpen ruimtes. Word lid van de community en leef je uit!