The Survivalists
En levende verden fuld af overraskelser, hemmeligheder og farer venter dig i The Survivalists, et eventyrspækket sandkassemiljø i The Escapists-universet. Udforsk, byg, konstruér og træn aber med op til tre venner i kampen for overlevelse.
Øen er i live! Dit nye hjem skifter cyklus mellem dag/nat, mens du udforsker og afslører dets hemmeligheder. Gå på jagt (eller bliv jaget af!) dyr for at få mad, og mød en række mytiske fjender, som ikke nødvendigvis er glade for at se dig. Få quests fra en mystisk fremmede, eller find dem skyllet op på stranden. Gør dig klar til at tage på tur ind i et proceduregenereret vildnis med en variation af biomer, og oplev et eventyr, som er unikt for den enkelte spiller.
Synes du, at farerne på øen er for udfordrende, eller ønsker du blot at dele din byggeerfaring med vennerne? The Survivalists passer på dig! Fuldfør fælles eventyr, find skatte, lav handler og overlev sammen, mens du og op til tre andre strandede udforsker øens paradis.
Hvis du har brug for en konstruktør, en tømmersvend eller måske en soldat, kan aberne på øen tæmmes og trænes til at hjælpe dig med hverdagens opgaver eller støtte dig i angreb på en fanatisk lejr! Ved hjælp af mimiksystemet kan dine bananelskende venner udføre mange forskellige opgaver, og abeledelse bliver nøglen til at klare øens udfordringer.