The Textorcist: The Story of Ray Bibbia
Unikaj pocisków podczas pisania słów egzorcyzmów na klawiaturze i wskocz w sam środek przygody prywatnego egzorcysty, Raya Bibbii, by aktywnie korzystać z obydwu półkul swojego mózgu w trakcie walki z demonicznymi przeciwnikami — gdy będziesz jednocześnie zmagać się z mroczną i pełną grzechów przeszłością głównego bohatera!
Aby stawić czoła siłom zła, będziesz musieć nauczyć się wypisywać słowa egzorcyzmów na swojej klawiaturze lub padzie PODCZAS unikania gradu pocisków, przemykania pośród kałuż wymiocin, rozbrajania bomb, śpiewania na metalowym koncercie i innych czynności w trakcie intensywnych bitew z bossami. To proste? W mgnieniu oka przekonasz się, że łatwiej powiedzieć, niż zrobić. Trzymaj swoją biblię mocno — i to najlepiej obydwiema rękami!
Twoja przygoda będzie miała miejsce w Rzymie — odkryj jego wszystkie zakamarki i walcz pośród ulic jednej z największych metropolii w historii, która jest domem dla wielu niezwykle zwariowanych postaci i wrogów! Nieziemskie oddziały atakujących demonów planują przejąć władzę i obalić rządy największej organizacji religijnej w Rzymie — Świętego Kościoła („The Holy Church”) — która posiada nieograniczoną kontrolę nad miastem. Czy jednak nasz bohater może być całkowicie pewny, że grupa ta czyni wyłącznie dobro? Odkryj demoniczny spisek mający na celu obalenie porządku w mieście i poskładaj cząstki mrocznej przeszłości głównego bohatera gry — Raya Bibbii!
Od gotyckich pokojówek po szalonych gangsterów i papieża we własnej osobie — Ray pobrudzi sobie ręce w trakcie walki z wieloma przeciwnikami podczas zwiedzania zróżnicowanych lokacji w poszukiwaniu rozwiązania zagadki, która będzie się stawać tym bardziej skomplikowana, im więcej będziesz wiedzieć. Kto okaże się być sojusznikiem Raya, a kto wbije mu nóż w plecy?