Experience a captivating hunting game like no other in theHunter: Call of the Wild Diamond Bundle, containing the base game and 12 paid DLCs.
When tracking your target, you need to bring the best possible equipment for the task, and Diamond Bundle has you covered. Including 5 weapon and equipment packs, you will be able to prepare yourself for any hunting situation. Bring the drilling rifle along for versatility, the MN1890 or M1 for reliability, or the Muzzleloader for that old-time explosive shot. Or if you want to set up the perfect hiding spot to take down your target, utilize the treestands and tripods for maximum visibility.
What better way to celebrate a successful hunt than showcasing your trophies in one of the two lodges included in the Diamond Bundle. Decorate the walls and rooms in both the spacious 1800 British Mansion and more modern safari lodge with your prized kills, creating a visual representation and journey of your best hunting moments. Or simply use the multi trophy mounts to pose multiple animals and create a visually climactic moment involving your favourite trophies. Invite your friends to your lodge at any time and share your evolving collection.