Ana oyunu ve 12 ücretli DLC'yi içeren theHunter: Call of the Wild Diamond Bundle'da başka oyuna benzemeyen büyüleyici bir avcılık oyununu deneyimle.
Hedefini takip ederken mümkün olan en iyi donanıma sahip olmalısın. Diamond Bundle sana aradığın her şeyi sunuyor. 5 silah ve ekipman paketi ile her türlü ava hazırlıklı olacaksın. Üç namlulu tüfeğin çok yönlülüğü, MN1890 veya M1'in sağlamlığı ve güvenilirliği veya ağızdan dolma tüfeğin eski usul keyfi elinin altında. Bunun dışında, hedefine kuracağın pusuda kendine mükemmel şekilde kamufle edebilir, ayrıca oturaklardan veya tripodlardan yararlanarak geniş bir görüş açısı da sağlayabilirsin.
Başarılı bir av sonrası, avladığın hayvanı insanlara sergilemenin keyfi bambaşkadır. Diamond Bundle bunun için iki özel av köşkü de sunuyor. 1800'ler tarzı İngiliz av köşkünün ve daha modern bir safari köşkünün içini, odalarını, duvarlarını av hayvanlarınla donatarak av maceranın en muhteşem anlarını görsel olarak sergileyebilirsin. Birden fazla avın yerleştirilebileceği stantları kullanarak da avladığın farklı hayvanları farklı şekillerde sunarak bir görsel şölen yaşatabilirsin. İstediğin zaman arkadaşlarını köşküne davet edip koleksiyonunu gururla onlara gösterebilirsin.