Oprócz podstawowej zawartości gry theHunter: Call of the Wild, Silver Bundle zawiera również zamrożony rezerwat Medved-Taiga, jak również rezerwat Vurhonga Savanna. Przemierzaj rezerwaty w pojazdach terenowych, rozbij obóz w dziczy, korzystając z namiotów i zasłon, i wybieraj spośród szerokiej gamy specjalistycznych broni.
258 km2 zróżnicowanego terenu – od rozległych pól uprawnych, przez gęste lasy i zamarznięte tundry, aż po gorące sawanny. Rozległy świat TheHunter: Call of the Wild jest podzielony na oddzielne i odrębne rezerwaty łowieckie, z których każdy jest pełen ciekawostek i niezapomnianych widoków.
Podejmuj misje i wyzwania od miejscowych lub zejdź z utartych szlaków. Odkryj punkty widokowe, wieże myśliwskie i posterunki. Masz już dość chodzenia między polowaniami? Zdobądź ATV Saber 4x4 i ruszaj w drogę! Eksploracja otwartego świata jeszcze nigdy nie była tak przyjemna.
W 4 zróżnicowanych rezerwatach i parkach narodowych znajdziesz 25 gatunków zwierząt łownych (dodajemy kolejne) i nowe wyzwania. Od klasycznej i najbardziej popularnej zwierzyny średniej, jak jelenie szlachetne, po grubą zwierzynę, jak niedźwiedzie i łosie. Wytrop nieuchwytnego rysia w zamarzniętych lasach Medved-Taiga, wzbij się w niebo w Hirschfelden i upoluj gęś lub spotkaj przylądkowego bawoła podczas eksploracji gorącej sawanny Vurhonga.
Zdobywaj sztucery, broń krótką i łuki oraz modyfikuj je, używaj celowników optycznych i różnych typów amunicji. Znajdź i opanuj do perfekcji swojego ulubieńca spośród tych broni. Poćwicz i popraw swoje strzały na strzelnicy. Odblokuj różne umiejętności i atuty, aby polować w swoim stylu. Naucz się używać wabików dźwiękowych oraz zapachów, ale przede wszystkim poznaj swoją ofiarę: zwracaj uwagę na zachowanie zwierząt, ich cechy i motorykę. Jesteś świeżym myśliwym? Żaden problem. Inteligentne systemy pomogą ci w pełni skorzystać z polowania, niezależnie od tego, czy jesteś początkującym myśliwym, czy starym wyjadaczem.
Oprócz bogatego trybu dla jednego gracza theHunter: Call of the Wild oferuje możliwość gry wieloosobowej. Dołącz do maksymalnie 8 znajomych (lub całkowicie obcych!) w trybach współpracy i rywalizacji. Ciesz się szerokim wachlarzem wyzwań i wydarzeń w grze dzięki Hunt Club. Bierz udział w codziennych, tygodniowych lub społecznościowych wydarzeniach, aby zdobywać nagrody w grze. Polowanie z przyjaciółmi jest bardziej satysfakcjonujące i ekscytujące, więc podziel się swoimi doświadczeniami i bądź dumny ze swoich trofeów.