Açık çiftlik alanlarından sık ormanlara, donmuş tundralardan savanlara kadar 258 kilometre karelik farklı arazileri keşfet. theHunter: Call of the Wild'ın devasa dünyası, her biri sürprizlerle ve unutulmaz anlarla dolu ayrı ve özel av rezervlere bölünmüş durumda.
Yerli insanların verdiği görevleri ve meydan okumaları kabul et ya da bilinmedik patikaları takip et. Gözetleme yerlerini, av kulelerini ve av evlerini keşfet. Avlar arasında yürümekten yoruldun mu? Bir ATV Saber 4x4 kap ve sürüşün keyfini çıkar! Açık dünyayı keşfetmek hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı.
4 farklı rezerv ve ulusal parklar ile her biri farklı bir mücadele gerektiren 25 farklı av ile yüzleşeceksin (ve yenilerini de ekliyoruz). Ak kuyruklu geyik gibi klasik ve en popüler orta boyutlu avlardan Ayılar ve Kanada Geyikleri gibi büyük avlara kadar hepsi oyunda var. Medved-Taiga'nın donmuş ormanlarında kolayca kaçabilen Vaşak'ları takip et, Hirschfelden'da gökleri gözlemle ve birkaç kaz yakala ya da sıcak Vurhonga Savanna'yı keşfederken Afrika Sığırı ile tanış.
Zengin tek oyunculu deneyimin yanı sıra, theHunter: Call of the Wild eşsiz çok oyunculu seçenekler de sunuyor. En fazla 8 arkadaşınla (ya da yabancılarla!) birlikte eşli ve rekabetçi modlarda avlan. Hunt Club ile çeşitli oyun içi mücadelelerin ve etkinliklerin keyfini çıkar. Günlük, haftalık ya da topluluk etkinliklerinde yer alarak oyun içi ödüller kazan. Avcılık, arkadaşlarla yapılınca daha çok ödül sunar ve daha eğlenceli olur, bu yüzden deneyimlerini paylaş ve avladıklarınla övün.