Yaşam dolu, cıvıl cıvıl ve insanı içine çeken bir açık dünyaya giriş yapıp heybetli sika geyiği, çok iyi gizlenen Meksika vaşağı ve devasa bizonlardan tut da yaban hayatındaki sayısız kuş ve küçük hayvana kadar envai çeşit eşsiz hayvan türünü avlayabileceksin.
Her rezerv olabildiğince gerçekçi görünecek şekilde incelikle yaratıldı, böylece dünyanın farklı bölgelerini keşfedip buralardaki zengin çeşitlilikteki biyomlardan geçebileceksin. Tek başına ya da arkadaşlarınla birlikte avlanabilirsin ama bu dünyada bir ziyaretçi değil buranın yaşayan ve nefes alan bir parçası olduğunu sakın unutma.