Rozpocznij swoją przygodę z zestawem Hunting Starter Bundle, który zawiera podstawową wersję gry, dodatkowy rezerwat i dodatkowy ekwipunek.
Rozpocznij swoją myśliwską przygodę dzięki zestawowi Hunting Starter Bundle, który zawiera podstawową wersję gry theHunter: Call of the Wild oraz arsenał, który utoruje Ci drogę do sukcesu. Zestaw zawiera również rezerwat pełen dzikich zwierząt w Górach Skalistych. Witamy w najpopularniejszej grze myśliwskiej na świecie, zapewniającej niezapomniane wrażenia, którymi co miesiąc zachwycają się miliony graczy.