The Hunting Pro Bundle takes you to the next level with a broader arsenal, trophy lodge, and four additional reserves.
The Hunting Pro Bundle is for the hunters who want a wider range of weapons and equipment, a fan favourite trophy lodge, and no less than four additional reserves.
Scopes and Crosshairs: Track and hunt game during the darkest hours of night with advanced night vision and gain more choice over your loadout with the new customizable reticle system and options.
High Caliber Weapon Pack: Take on the biggest game with the High Caliber Weapon Pack. This package contains three top-grade weapons crafted for pure firepower and maximum range as well as five new cosmetics.
Ambusher Pack: The innovative FOXPRO X360 electronic caller, the powerful Moradi Model 1894 lever-action.
Saseka Safari Trophy Lodge: The luxurious and exotic design of the Saseka Safari is perfect to show off your single and multi trophy mounts, or to showcase your favourite weapons on gun racks.
Salzwiesen Park: Explore a beautiful compact park designed specifically for memorable small game hunting experiences.
Emerald Coast Australia: Breathtaking landscapes and iconic animal species such as the Saltwater Crocodile and Eastern Gray Kangaroo await in this magical new hunting destination down under.
Sundarpatan Nepal Hunting Reserve: Don't miss the Snow leopard, among 13 other species roaming the lands of Nepal. Stay alert in the lowlands where the Bengal tiger has its territory.