Zestaw Hunting Pro Bundle zapewnia jeszcze lepsze doznania dzięki szerszemu arsenałowi, domowi myśliwskiemu i czterem dodatkowym rezerwatom.
Zestaw Hunting Pro Bundle jest przeznaczony dla myśliwych, którzy chcą mieć szerszy wybór broni i wyposażenia, uwielbiany przez fanów dom myśliwski oraz aż cztery dodatkowe rezerwaty.
Scopes and Crosshairs: Wytrop i zapoluj na zwierzynę nawet podczas najciemniejszych nocy, używając zaawansowanej noktowizji. Teraz możesz jeszcze bardziej spersonalizować swoje wyposażenie dzięki nowemu systemowi wymiennych siatek i innych opcji.
High Caliber Weapon Pack: Z pakietem High Caliber Weapon (Duży Kaliber) nawet największa zwierzyna nie sprawi Ci kłopotu. Zawiera on trzy wysokiej klasy bronie o potężnej sile rażenia i dalekim zasięgu oraz pięć nowych przedmiotów kosmetycznych.
Ambusher Pack: Innowacyjny elektroniczny wabik dźwiękowy FOXPRO X360, potężny sztucer z zamkiem dźwigniowym Moradi Model 1894.
Saseka Safari Trophy Lodge: Luksus i egzotyczność domu Saseka Safari sprawia, że idealnie nadaje się on na zawieszenie jednego lub kilku trofeów lub wystawienie ulubionych broni w gablocie.
Salzwiesen Park: Przemierzaj nieduży, lecz piękny park zaprojektowany specjalnie do polowania na małą zwierzynę.
Emerald Coast Australia: Niesamowite krainy i znane gatunki, takie jak krokodyl różańcowy czy kangur olbrzymi, czekają na myśliwych na magicznych antypodach.
Sundarpatan Nepal Hunting Reserve: Nie przegap irbisa śnieżnego, jednego z 13 gatunków zwierzyny łownej Nepalu. Strzeż się na nizinach, którymi włada tygrys bengalski.