Hunting Pro Bundle daha geniş cephaneliği, av köşkü ve dört ilave rezervi ile av zevkini bir üst seviyeye taşıyor.
Hunting Pro Bundle, geniş silah ve ekipman yelpazesinin yanı sıra herkesin bayılacağı bir av köşküne ve tam dört rezerve daha sahip olmak isteyen avcılar için idealdir.
Scopes and Crosshairs: Gelişmiş gece görüşü sayesinde gecenin en karanlık saatlerinde hayvanların izini sür ve avlan, yeni özelleştirilebilir nişangah sistemi ve seçenekleri ile ekipmanını çeşitlendir.
High Caliber Weapon Pack: High Caliber Weapon Pack ile en harika av deneyimine hazır ol. Pakette yüksek ateş gücü ve maksimum menzil sunacak şekilde tasarlanmış üç adet birinci sınıf silah ile beş yeni dış görünüm bulunur.
Ambusher Pack: Yenilikçi FOXPRO X360 elektronik av çağırma cihazı ve güçlü Moradi Model 1894 levyeli tüfek.
Saseka Safari Trophy Lodge: Saseka Safari’nin lüks ve egzotik tasarımı, tekli ve çoklu av stantlarını sergilemek veya tüfek raflarında favori silahlarını göstermek için mükemmeldir.
Salzwiesen Park: Küçük av hayvanlarını avlarken unutulmaz bir deneyim yaşaman için özel olarak tasarlanmış kompakt parkı keşfet.
Emerald Coast Australia: Nefes kesici manzaralar ile Tuzlu Su Timsahı ve Doğu Boz Kangurusu gibi simge niteliğindeki hayvan türleri bu yeni av bölgesinde seni bekliyor.
Sundarpatan Nepal Hunting Reserve: Nepal topraklarında Kar Leoparı dahil 13 hayvan türünü kaçırma. Bengal kaplanının dolaştığı ovalarda gözünü dört aç.